Դեկտեմբերի 11

11․12․2022

  1. Դու ինչի՞ ես նմանեցնում դատարկ սիրտը:

 

Դատարկ  սիրտը  ես  նմանեցնում  եմ  տխրության։

 

  1. Ո՞վ չէր տեղավորվում տղայի սրտում և ինչո՞ւ:

 

Նրա  հորեղբայրը,   որովհետեվ  նա  շատ  փող  էր  սիրում։

 

  1. Ի՞նչ ես հասկանում «սիրտը նվիրել» ասելով:

 

Նվիրվել  և  շատ  սիրել։

 

  1. Դու ո՞ւմ կնվիրեիր քո սիրտը և ինչո՞ւ:

 

Իմ  հայրիկին  և  մայրիկին,  որովհետեվ  հայրիկիս  օգնությանբ  ես  սիրեցի  սպորտը։

 

Իսկ  մայրիկին  շատ  եմ  սիրում։

 

  1. Քեզ դո՞ւր եկավ այս պատմությունը, ինչո՞ւ:

 

Այո,  որովհետեվ  հետաքրքիր  էր։

 

  1. Ստեղծագործական աշխատանք` գրել շարադրություն «Իմ սիրտը» վերնագրով, աշխատանքը տեղադրել բլոգում, ձևավորել համապատասխան նկարով:

 

Իմ  սիրտը

 

Իմ սիրտը  շատ  մեծ  է։ Ես  այնտեղ  տեղավորել  եմ  իմ  հարազատներին  և  մտերիմ  մարդկանց։

Այնտեղ  ես  տեղ  եմ  հատկացրել  ընկերներիս, ուսուցիչներիս։ Չնայած, որ  իմ  սրտի  մեջ  շատ  մարդիկ  կան  միևնույնն  է  այնտեղ  դեռ  շատ  տեղ  կա  բարի  ու  լավ  մարդկանց  համար։


Posted 11 Դեկտեմբերի, 2022 by garnikmanukyan in category Մայրենի

Leave a Comment

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

*